BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, January 12, 2012

KESEDIHAN melanda ==



nape sume niee jadi ? nape ? sia sia jee kodd selama setaon niee aku ngn die . aku dah cube buad yg terbaek untuk die . tapi aku tak sempurna untuk die . hmm . nape sume niee terjadi ? haaaaaaaaaaaaaaa . pliz NURUL jgan nangez ! kao kuad . kao tak lemah . maybe jodo die ngn owg laen . kao doakan yg terbaek untuk die tao . hmmm . Ya Allah , kuadkan laaaa hamba mu nieee . aku nak nangez sepuas2nya . tapi aku tak kuad . aku hanye mampu berserah . hmmm . hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa . Ya Allah :(
tolong lembutkan aty die . terima aku seadanye .
NURUL , kao jgan mcm niee laaa . kao tak lemah . kao jgan nangez . think positive k ? anggap jee die ade gf laen dan die lbih hepi dgn owg disana . aku selalu doakan untuk die .
dapat GF yg ag better dari aku . aku tak mampu buad pape pun . bialaaa die hidop ngn hepi . oke . aku taknak die tak hepi ngn aku .
aku tak dapat nak halang pape . aku taknak cari gado ngn die .

#Ya Allah . kuadkan laaa aku ! ==

0 comments: