BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, May 19, 2011

HARI GURU di sekolah baru . opss ! baru ea ? kre budakk baru laa kat smk PG2 tuu . :DD

then aku nak story pasal hari guru tuu . haiisshh . first time kodd aku sambot ari guru mcm niee . HAHA . sebab yee , pagi ade kat padang . ade senam robik . haha . layan jelaaaa . hepi hepi sajeee . ingat kan pas senam tuuu ade laaa aktiviti laen , tp masin msing buad hal sendiri . HAHA . ade yg melepak , ade yg join permainan tp aku takk ! then , kteowg masok dewan . pas tu , pehh ! dak dak dye mcm tak riuh plak an , sabo jelaaa . kesian kaka dan abg 6atas yg jd MC . then , ade dak pendidikan khas buad persembahan . pehh ! mmg terbaekk laa ! sume ikod menyayi termasok aku ! HAHA . like like laaa . ehh , tu jelaa yg aku nak cter laa . t ade cter , kte cecite cecite ! HAHA .

0 comments: